NVIDIA lanseaza tehnologia Iray VCA


Honda Iray VCANoul sistem de procesare vizuala permite o accelerare majora a metodei razelor distribuite din cadrul celor mai cunoscute aplicatii de design

NVIDIA lanseaza un nou sistem de randare GPU, proiectat pentru a accelera metoda razelor distribuite, astfel incat designerii profesionisti sa poata interactiona cu modelele virtuale fara a mai fi nevoie de construirea unor prototipuri fizice.

NVIDIA® Iray® Visual Computing Appliance (VCA) combina elemente hardware si software pentru a accelera tehnologia NVIDIA Iray – solutia de randare disponibila in cele mai cunoscute aplicatii de design precum Catia, de la Dassault Systèmes si 3ds Max, ce apartine companiei Autodesk. Multumita posibilitatii de scalare, VCA permite utilizarea mai multor unitati de procesare simultan, accelerand de sute de ori timpul necesar crearii unei simulari de reflexie a luminii.

Astfel, automobilele sau alte proiecte complexe de design, precum pot fi acum vizualizate din toate unghiurile, asemenea unui prototip fizic 3D.

“Iray VCA va permite designerilor sa interactioneze cu propriile idei ca si cum acestea ar fi deja reale,” declara Jeff Brown, vice presedinte si manager general al diviziei Professional Visualization and Design, NVIDIA. ”Se elimina etapa crearii de prototipuri sau de randare a materialelor video, ambele extrem de consumatoare de timp, iar designerii pot explora si optimiza propriile creatii in timp real. Luni, chiar ani, precum si costuri enorme, toate pot fi economisite in cadrul procesului de realizarea a unui nou produs.”

NVIDIA colaboareaza cu toate companiile cu drept de licenta asupra tehnologei Iray pentru a integra suport pentru sistemul Iray VCA. In cadrul Conferintei GPU Technology, beneficiile solutiei Iray VCA sunt evidentiate prin intermediul unor aplicatii precum Bunkspeed Drive, de la RTT; Maya, produsa de from 0x1 Software, reliefand avantajele Iray si 3ds Max, a Lightwork Design, pentru evidentierea Iray+.

Intelegerea problemelor critice de proiectare
Inainte de Iray VCA, echipele de design se bazau in crearea modelelor 3D pe statii de lucru dotate cu una sau doua unitati de procesare vizuala. Chiar si cele mai sofisticate solutii, formate din grupuri de computere, ofereau un grad scazut de interactiune sau necesitau crearea unor filme de prezentare a designului produselor. Aceste limitari ingreunau intelegerea problemelor critice de proiectare, precum reflexiile nedorite pe prabrizul masinii.

Iray VCA ofera cea mai inalta performanta in activitatile de randare, folosind 8 dintre cele mai puternice unitati de procesare vizuala NVIDIA, fiecare cu 12GB de memorie grafica, cu un total de 23.040 de nuclee CUDA. Multumita conexiunilor 10GigE si InfiniBand, se pot construi grupuri de dispozitive Iray VCA, iar software-ul de de management asigura o alocare dinamica a fiecarui Iray VCA, astfel incat procesul de lucru sa fie simplificat.

Solutiile Iray VCA pot fi de asemenea plasate in centrele IT, sub forma de solutie de randare, fara a necesita suport tehnic.

Honda, printre primele companii ce adopta Iray VCA
Departamentul Research and Development din cadrul Honda este primul care testeaza sistemul, cu ajutorul unui prototip format din 25 unitati, utilizat pentru rafinarea designului automobilelor viitoare.

“Pentru stilizare si design, am folosit unelte specializate destinate utilizarii in combinatie cu propria platfotma standard RTT,” declara Daisuke Ide, Honda Research and Development. “Propria noastra solutie TOPS, care utilizeaza NVIDIA Iray in cadrul grupului de unitati de procesare virtuala NVIDIA, ne permite sa evaluam datele initiale ale designului ca si cum acestea ar fi fost reale. Astfel, putem analiza mai multe prototipuri si alege solutia ideala, fara a mai sacrifica resurse pretioase precum timp si bani.”
Disponibilitate
Solutiile Iray VCA vor fi disponibile din aceasta vara prin intermediul unei retele globale de integratori de sisteme certificati, precum CADnetwork, Fluidyna, IGI si migenius. Preturile pentru acest sistem pornesc de la 50.000 de dolari in America de Nord, costuri in care este inclusa si o licenta Iray, precum si un an de mentenanta si actualizari.

SAN JOSE, Calif.—GTC—March 25, 2014—NVIDIA

One response to “NVIDIA lanseaza tehnologia Iray VCA

  1. Mai bine decat in jocurile precum gta v, nustiu cat de bine ar putea sa arate noua tehnologie, nu devine mai mult obsesie decat o necesitate aceasta grafica detaliata

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.